Wizz Air a introdus un număr de telefon apelabil la tarife normale pentru call center-ul în limba română

Compania aeriană Wizz Air a anunțat astăzi renunțarea la numărul de telefon cu suprataxă în schimbul unui număr de telefon local, apelabil la tarifele standard ale operatorilor de telefonie mobilă.

Astfel, clienții Wizz Air vor putea apela agenții de call center ai companiei low-cost folosind minutele incluse în abonamente sau opțiunile de voce pe care clienții le au în mod tradițional.

Noul număr de telefon din România pentru call center-ul în română Wizz Air

Noul număr de telefon din România pentru a contacta Wizz Air în limba română este: +40312294796.
În prezent, operatorul aerian oferă asistență telefonică în limba română de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00.

Asistență și în alte limbi

Operatorul low-cost pune la dispoziție același număr de telefon (+40312294796) și pentru suport în limba engleză, cu un interval de contact non-stop.
Liniile telefonice din România mai pot oferi asistență și în limbile maghiară (Luni – Duminică 09:00 – 18:00), italiană (Luni – Vineri 09:00 – 18:00), spaniolă (Luni – Vineri 09:00 – 18:00), franceză (Luni – Vineri 09:00 – 18:00), germană (Luni – Vineri 09:00 – 18:00), rusă (Luni – Vineri 09:00 – 18:00) și ucraineană (Luni – Vineri 09:00 – 18:00).

În trecut, Wizz Air avea un număr de telefon cu suprataxă, la care se taxa fiecare minut de convorbire suplimentar.

Posibilitate de a contacta Wizz Air și pe alte căi

Pentru a avea acces la cea mai rapidă și simplă modalitate de asistență, Wizz Air recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service, disponibilă prin intermediul site-ului web Wizz Air sau al aplicației mobile. De aici, clienții își pot gestiona rezervările, pot obține informații despre zborurile lor, pot face modificări, pot solicita rambursări sau pot rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări.

Prin intermediul centrului de asistență, clienții Wizz Air au acces și la a discuta pe chat cu un agent.

Clienții pot solicita informații non-stop despre propria rezervare, starea zborului, bagaje și serviciile WIZZ prin intermediul chatbotului online al companiei aeriene, Amelia. De asemenea, pentru întrebări mai complexe, în chatul live sunt disponibili non-stop și agenți pentru a vă ajuta.