Compania aeriană United (SUA) a dat jos un pasager cu forța de pe avion deși avea locul în avion confirmat, plătit și fără vreo situație de securitate

Companiile aeriene din Statele Unite au deja o istorie bogată în a vinde cu regularitate mult mai multe locuri pe un zbor, în speranța că unii pasageri vor cumpăra biletele de avion, dar nu vor ajunge să prindă zborul.

În aceste situații, de regulă compania aeriană anunță pasagerii că pentru cei care renunță la călătoria imediată le va oferi o compensație financiară, alături de biletul de avion pentru următoarea călătorie. De regulă aceste compensații sunt de câteva sute de dolari.

Dacă lucrurile acestea sunt deja acceptate în lumea largă, săptămâna această în presă a ieșit o mostră de o întâmplare absolut halucinantă și mizerabilă realizată de către compania aeriană United.

Astfel, un pasager care deja era la bordul avionul, avea bilet de avion plătit și confirmat – a trecut de toate controalele de securitate și era pe avion a fost anunțat că urmează să fie dat jos de pe avion pentru a face loc altor pasageri, angajați ai companiei aeriene americane United.

Pasagerul, firesc – a spus că dorește să își continue călătoria spre destinație. Nu vreau să fiu emotiv, dar cum spuneam, în astfel de situații compania aeriană oferă o compensație și un bilet nou de avion pe un zbor următor – cu siguranță acest pasager avea un motiv foarte serios pentru care dorea să călătorească pe acel zbor.

Din păcate pentru pasager, compania aeriană a decis că va fi dat jos de pe avion – iar personalul de securitate care a urcat la bordul avionului United s-a folosit de toată forța disponibilă și efectiv a târât pasagerul jos de pe avion.

Unii spun că în timp ce pasagerul a fost târât din scaunul său acesta s-ar fi și lovit.

Absolut halucinantă și incredibilă această întâmplare.

Sunt convins că ar fi fost alte soluții: discuții cu un pasager care era dispus să renunțe la călătorie în schimbul unei compensații financiare adecvate..sau poate chiar o călătorie cu altă companie aeriană a angajaților United care trebuiau să ajungă atât de urgent la destinație.

Mizerie fără margini iar situația tratată cât se poate de umilitor pentru acest pasager.

În articolul de pe New York Times se menționează că United și-a cerut scuze pentru situația cu privire la overbooking, dar nu și pentru tratamentul la care a fost supus acest pasager.

Altfel, aroganța cu care United își tratează pasagerii a fost menționat și prin cele spuse de PR-ul companiei care a menționat că pasagerul a fost atenționat cu privire la scenariu, dar a ales să nu iasă de pe scaun.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *