Oportunitati de angajare ca insotitor de zbor la Ryanair – Interviuri in Bucuresti si Cluj Napoca

Ryainar, prin partenerul de recrutare Crewlink, este in cautare de candidati pentru posturi de cabin crew (insotitor de zbor). Interviurile vor avea loc in luna ianuarie in Bucuresti si in februarie in Cluj Napoca dar si in Bucuresti. Avand in vedere expansiunea majora anuntata de Ryanair in Romania dar si lansarea bazei de la Timisoara ma astept ca numarul celor selectati sa fie destul de mare.

Pentru pozițiile de Cabin Crew nu se solicită experiență anterioară în domeniu, însă candidații trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani. Vor fi avantajați cei care nu se feresc de muncă, au un program flexibil și o personalitate deschisă. Experiența în relația cu publicul și abilitatea de a oferi un serviciu excelent pentru clienți pot fi și ele atu-uri de departajare.

Crewlink este acum în căutare de noi recruți și organizează Zilele Deschise de Recrutare în următoarele orașe din România:

București – 28.01.2016 si 19.02.2016

Cluj-Napoca – 11.02.2016

Momentan nu este anuntat oficial pe site, dar locul pentru a aplica este acesta: http://www.crewlink.ie/en/recruitment-days

Niall Gleeson, Recruitment Manager, Crewlink, a spus:

“De-a lungul timpului am recrutat mulți candidați din România, am avut un răspuns fantastic în 2015, și am fost extrem de satisfăcuți de calibrul ridicat al celor pe care i-am întâlnit. Acum, ne întoarcem pentru a acoperi 100 de posturi de Cabin Crew, o bună oportunitate pentru tinerii care își doresc o carieră în industria noastră mereu în creștere. Așteptăm cu nerăbdare să vizităm România din nou.”

Nu este prima data cand Ryanair recruteaza in Romania in afara Bucurestiului, in trecut fiind in cautare de personal si in Timisoara dar si Cluj Napoca. Detalii despre interviurile si probele Ryanair pentru postul de insotitor de zbor gasiti pe site-ul Cum Ajung Stewardesa.

Cu baza la Hahn (lângă Frankfurt, Germania), Crewlink are în componența sa o echipă înalt calificată de profesioniști dedicați specializați în recrutări de membri ai echipajelor de bord pentru industria aviatică. Crewlink are o experiență de mai mult de un deceniu în acest sector. Crewlink a creat originalul proces “5 Stages -Qualification to Graduation” pentru a le oferi noilor candidați Cabin Crew un curs distractiv și de o particularitate aparte ce se desfășoară pentru o perioadă de peste șase săptămâni. După finalizarea cursului recruții vor face parte din echipa celor mai bine antrenați membri Cabin Crew și vor fi răsplătiți prin a li se acorda “aripile” de a zbura la bordul aeronavelor Ryanair.

Un comentariu la „Oportunitati de angajare ca insotitor de zbor la Ryanair – Interviuri in Bucuresti si Cluj Napoca

  • 27 octombrie 2017 la 9:15
    Permalink

    Nu recomand nimanui Ryanair. Ryanair si Crewlink (firma de recruatare pentru care veti lucra de fapt) sunt cea mai mare mafie din domeniu: 3 luni pe an te obliga sa iti iei concediu fara plata, esti platit la ora de zbor, ore de zbor pe care le ai doar in primul an pentru ca trebuie sa platesti rata de 300 de euro pentru curs. O data cursul platit iti vor da in jur de 50 de ore de zbor cat sa te faca sa renunti ca sa vina altii din urma care se la plateasca cursul. Investesti circa 5000-6000 euro in primul an (3000 euro cursul, 2000 euro cheltuielile cu trainingul, primele chirii pana iei primul salariu etc), vii cu bani de acasa, pentru ca dupa aceea sa iei inapoi cate 700 de euro salariu si cate 20 de euro comision din vanzari. Se spun povesti frumoase la interviu, insa totul este o mare minciuna. Se vorbeste despre salarii de 1200-1400 euro din care se scade cursul, se scad taxe si se ajunge la 6-700 euro din care trebuie sa iti platesti chiria si facturile. Ceea ce pentru o capitala europeana este cam cat o femeie de serviciu. Pt Romania? Luati-va gandul, in bazele in Romania se va plati cam 7 euro/ora de zbor…intr-un final un salariu de 400-500 euro. Merita riscul? Merita investitia? Se spune despre bonus de 10% din tot ce se vinde la bord, in realitate este cam 0,5%. Restul ii ia tot Ryanair. Vi se va spune ca veti fi platiti cat „suntati in aer”. In realitate, daca avionul are intarzieri, nu vi se platesc. Poate intarzia si 2 ore, nu sunteti platiti. De asemenea, in turnaround-uri nu sunteti platiti. Contractul vi-l arata doar la sfarsitul trainingului si este, bineinteles, in favoarea lor. Contractul include numai obligatiile angajatului. Angajatorul nu are nici o obligatie fata de angajat. Ca idee, paragraful BONUS DE VANZARI nu este parte integranta din contract. Cu alte cuvinte, nu sunt obligati sa il dea. Rosterul (programul) este in principiu 5-3/5-3. Insa veti ajunge sa lucrati si in zilele libere. Va vor anunta cu 3 zile inainte ca trebuie sa munciti in ziua libera. Daca de obicei se spune sa gandesti de 2 ori inainte, eu va spun atat: ganditi de 100 de ori inainte sa lucrati pentru acesti hoti. Am trecut prin asta si nu vreau sa patiti la fel ca mine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *