Instameet @ TAROM – 23.05.2015 – Poze & cum a fost
Vă spuneam în articolul anterior că în 23 Mai voi lua parte la prima mea întâlnire cu comunitatea instagramerilor din România. Nu sunt eu neapărat un fan al rețelelor de socializare, deși le folosesc zilnic, însă dată fiind ocazia de a fotografia direct în hangarul TAROM..nu puteam să ratez acest eveniment.
Zis și făcut, sâmbătă dimineață m-am suit pe bicicletă și am purces spre Aeroportul Otopeni. Divizia Tehnică TAROM se află undeva în zona Cargo, după terminalul de Plecări Internaționale. E ceva de mers, noroc că luasem bicicleta și nu m-am dat pe mâna 783-ului de la RATB. Totuși, să mergi pe DN1 cu bicicleta e groaznic. Dacă destinația voastră este Aeroportul Otopeni și variantele pe care le aveți e autobus sau bicicletă – luați autobuzul. La întoarcere mai sunt câteva trotuare pe care să urci cu bicicleta, dar la mers e aiurea, iar mașinile te cam împing de pe DN și…mai ales RATB-ul. Acum înțeleg de ce toți bicicliștii urăsc șoferii de autobuze..eu era să pup un parapet 🙂
Ajuns acolo, văd o mare de oameni..nu cunoșteam din vedere mai pe nimeni, decât niscaiva bloggeri cu care nu am interacționat niciodată. Zic să fumez o țigară la locul special.. unde mai erau câțiva angajați TAROM și își explicau cam ce se va întâmpla băgăm un ATR în hangar și îi lăsăm să îl fotografieze.
Pe la 12:20 intrăm în hangar și văd YR-ATC-ul, exact avionul TAROM cu care am călătorit ultima dată și de la bordul căruia am filmat o aterizare în Sofia. Trebuie să recunosc că mă așteptam la ceva mai mult, mai multe avioane în primul rând..
Aflasem ulterior că au fost peste 60 participanți.
Una peste alta, este de lăudat inițiativa TAROM, cred că totul a pornit de la câțiva angajați și astfel de ocazii ar trebui înmulțite. Mi-ar fi plăcut însă foarte mult ca într-una din ocaziile viitoare să vedem hangarul așa cum este el pe timpul zilei: ticsit cu muncitori, cu avioane și dacă tot urcăm într-un avion, să fie A310, că multe nu mai circulă. Hangarul când am ajuns noi se vedea că a fost special pregătit, să fie curat (chiar era).
Sper ca TAROM pe viitor să mai aibă curaj spre astfel de evenimente. Nu de alta, dar dacă nu acorzi atenția meritată de online, sunt foarte mari șansele ca în viitor tocmai online-ul să fie baza ta majoritară de clienți. Și astăzi segmentul 18-25 care va fi curând segmentul 25-50…e pe Facebook, e pe Google, e pe Instagram. Unde TAROM este foarte timid prezent. Și doar zilele trecute am citit că la KLM… KLM’s Social Media Managers Generate $25m In Annual Revenue. Iar TAROM, fiind in Skyteam și fiind un partener (cred eu) important KLM și Air France – ar trebui să apeleze la know-how-ul acestora.
În orice caz, obiectivul acestui Instameet cu siguranță a fost atragerea de followeri pe contul TAROM de instagram @tarom.airline. Problema e ca mai exista un cont.. @tarom.official.
Am selectat pentru voi câteva poze care mi-au plăcut de pe hashtagul Instagram #instameettarom
Pe final, când am plecat de la Aeroport, am mai prins câteva cadre dintre avioanele care aterizau la Otopeni, două de la TAROM și un Embraer de la LOT
Iata și câteva poze care mi-au plăcut de pe hashtagul #instameettarom:
#instameettarom @Tarom.airline
A photo posted by Cris Ema (@crisema2013) on