Informații noi de la Ryanair cu privire la anulările de zboruri din septembrie și octombrie
Compania irlandeză low-cost Ryanair nu o duce prea bine în ultimele săptămâni și datorită unor erori de programare a concediilor (spun ei, gurile rele spun că au rămas fără piloți – care au plecat la concurență) a fost nevoie să anuleze până la aproape 50 zboruri în fiecare zi în următoarele săptămâni. Astfel, peste 315.000 clienți au fost afectați de anulări de zboruri sau a fost nevoie să își modifice sau anuleze planurile de călătorie.
Totuși, se pare că încep-încet problemele se rezolvă și se ajunge la o finalitate cu această incredibilă situație neplăcută pentru pasagerii Ryanair.
Astfel, Ryanair spune că 97% din clienții afectați de anulările de zboruri au primit o soluție și le-a fost procesată situația prin returnarea costurilor plătite pe bilet sau reprogramarea zborurilor acolo unde a fost posibil sau au dorit pasagerii.
Ryanair mai precizează că acum 96% dintre zborurile sale sunt punctuale, dar din punctul meu de vedere acest indicator este unul care nici nu ar mai trebui menționat în comunicările companiei, pentru că oricum nu are vreo relevanță, e un fel de ascuns mizeria sub preș și atunci crezând că este curățenie. Colac peste pupăză, Ryanair spune că în ultima săptămână au fost anulate doar 3 zboruri, dar sigur că asta fără a lua în calcul zborurile deja anulate anunțate în 18 septembrie 2017.
De când scriu nu am sesizat o eroare atât de mare la vreo companie aeriană care să afecteze atât de mulți pasageri. Am avut parte de anulări răzlețe, greve ale controlorilor de trafic aerian, ale piloților sau personalului de la sol, evenimente deosebite, dar niciodată 315.000 pasageri afectați de anulări.
Pentru binele tuturor, să sperăm că Ryanair se va recupera curând.