Două avioane Blue Air vor zbura pentru LOT Polish Airlines până la sfârșitul lui octombrie 2018
Blue Air va continua un parteneriat cu LOT Polish Airlines, operat și în 2017, prin care anumite zboruri ale operatorului aerian național polonez vor fi efectuate cu aeronave de la compania low-cost Blue Air.
De data aceasta vorbim de un parteneriat care se extinde până la sfârșitul sezonului de vară, adică până în octombrie 2018. Astfel, două aeronave Boeing 737-800 Blue Air vor opera zborurile LOT.
Astfel, aeronavele Blue Air vor ateriza pe unele dintre cele mai mari aeroporturi din Europa.
Nu este însă în acest moment clară informația dacă avioanele vor primi schema de culori LOT, sau vor opera tot sub sigla Blue Air.
Până la sfârșitul lui martie 2018 aeronavele vor opera următoarele zboruri:
Varșovia – Amsterdam
Varșovia – Barcelona
Varșovia – Dusseldorf
Varșovia – Cracovia
Varșovia – Madrid
Varșovia – Paris Charles de Gaulle
Varșovia – Rzeszow
În perioada 25 martie – 25 octombrie 2018 acordul va fi extins și pentru următoarele rute:
Varșovia – Amsterdam
Varșovia – Barcelona
Varșovia – Bruxeles
Varșovia – Dusseldorf
Varșovia – Krakow
Varșovia – Larnaca
Varșovia – Paris CDG
Varșovia – Tbilisi
Varșovia – Tel Aviv
Varșovia – Yerevan
Într-o ordine de idei este bine că Blue Air își pune la lucru flota extinsă, însă pe de altă parte rămâne întrebarea de ce s-a extins Blue Air atât de tare încât e nevoie să își închirieze avioanele către alte companii.
Sigur, scopul principal al oricărei companii este să facă bani, dar aici putem doar parlamenta câte alte rute ar fi putut fi deschise de pe alte aeroporturi, din România sau nu, sub numele Blue Air.
Ei, să nu ne agităm prea mult pentru faptul ca BMS își pune două avioane la treabă pe bani, la polonezi. Mai vin alte două, anul ăsta.
2018 e un an de consolidări pentru Blue Air. O companie de mărimea BMS nu poate susține o creștere precum cele din 2016 și 2017 fără să și mestece ce a mușcat. În plus trebuie lucrat și la operațiunile de la sol. Nu există încă o aplicație pentru mobil Blue Air, nu există un card bancar Blue Air, pe care pasagerii frecvenți ai companiei să îl poată solicita vreunei bănci. Platforma online se simte veche de 10 ani, chiar dacă a fost relansată anul trecut. Serviciile after flight, gen cazare, rent a car, city tour etc., la Blue Air sunt doar link -uri către alte companii ce oferă astfel de servicii sau lipsesc.
Și mai sunt multe chestii de îmbunătățit la Blue Air, chestii care costă bani.
Expansiunea va fi probabil reluată în 2019, după sosirea 737 Max.
Sunt curios dacă vor face vreo nouă comandă anul ăsta.
Mă îndoiesc că va urma o comandă prea repede de avioane noi.
Platforma online într-adevăr este o chestiune pe care o resimt deseori la Blue Air, mai zilele trecute încercam să fac un check-in și nici gând să mă lase să fac. Acum câteva luni nu puteam adăuga extra-servicii, etc.
Da, e nevoie de o consolidare serioasă.