Bucuresti – Doha cu Qatar Airways

Cu Qatar Airways am calatorit la inceput de 2014, mergand pe ruta Bucuresti – Doha – Jakarta. Zborul din Bucuresti si retur din Doha a fost operat cu o aeronava Airbus A320, dupa starea avionului pot judeca ca a fost destul de noua. Nu degeaba Qatar Airways spune ca are una dintre cele mai tinere flote din lume. Iar in viitoarele articole despre Qatar voi detalia de ce in acest moment este compania aeriana mea preferata, mai ales avand in vedere returul de la Jakarta spre Doha.

Din Bucuresti spre Doha merg avioane din seria Airbus A320 in cele mai multe cazuri, dar mai pot aparea si A319 sau A321, in functie de încărcare. Din ce am vazut cam o data pe saptamana apar aceste avioane.
In plus este de mentionat ca zborul spre Doha vine din Sofia, asadar pentru Qatar Airways de fapt zborul este Sofia – Bucuresti – Doha si retur. In trecut zborul a fost operat pe ruta Budapesta – Bucuresti – Doha, insa s-a imperecheat Budapesta cu Zagreb si merg Airbus-uri A321, de capacitate mai mare pe segmentul care cuprinde Budapesta.

Din Bucuresti am plecat undeva dupa masa. Nu pot insa sa uit ca zborul s-a anuntat initial de la o poarta si cum ne pierdeam vremea printr-o cafenea la capat de terminal daca nu verificam din nou panourile cu portile de imbarcare s-ar fi putut sa intram in criza de timp. Oricum am intrat in avion printre ultimii pasageri, zborul plecand la timp. Cred ca a fost primul zbor care a decolat insa fix la ora anuntata, si am calatorit inainte cu Wizz Air, TAP Portugal si Tarom.

Am fost serviti la bordul avionului cu un meniu complet, ba chiar cred ca am putut sa alegem dintre doua tipuri, una dintre ele avand la baza meniu pe baza de pui si celalalt meniu sincer nu mai stiu ce era.

Zborul a durat undeva la patru ore, nici la plecare si nici la intoarcere nu am intampinat turbulente semnificative. Ne-am zgaltait un pic, insa mai mult atunci cand treceam deasupra curentilor care se plimba printre uscat si mare.

Zborul ajunge in Doha undeva inainte de ora 23:00, exact la timp pentru a prinde conexiunile spre Asia: China, Singapore, Filipine sau Indonezia.

Iarasi, nu voi uita ca pe una dintre stewarde o chema So Young, desigur fiind de origine asiatica.

Ce mi-a mai placut este ca aceste avioane operate pe ruta Bucuresti – Doha au si port USB in IFE, asta inseamna ca poti sa iti incarci telefonul direct de la bordul avioanelor.

Regretul meu este ca nu prea am poze de la aceste zboruri, nici pe cel de plecare care insa era cam pe timp de seara; insa la intoarcere eram foarte obositi sa mai facem poze dupa zborul de 9 ore de la Jakarta la Doha.

Share
Publicat de:
Claudiu
Etichete: DohaQatar Airways

Articole recente

Wizz Air va relua zborurile Cluj-Napoca – Tel Aviv din 27 octombrie 2025

Compania aeriană low-cost Wizz Air, principalul transportator aerian din România, a anunțat împreună cu Aeroportul…

16 august 2025

Wizz Air anunță 15 rute suplimentare din România pentru programul de iarnă 2025

Compania aeriană Wizz Air a anunțat introducerea a 15 rute noi în programul de iarnă…

16 august 2025

Etihad Airways anunță zboruri București – Abu Dhabi, începând din martie 2026

Etihad Airways va lansa din 16 martie 2026 zboruri non-stop între București și Abu Dhabi.

16 iulie 2025

Pegasus Airlines a lansat zborurile Cluj Napoca – Istanbul Sabiha Gökçen (SAW)

Pegasus Airlines a inaugurat zboruri directe Cluj-Napoca – Istanbul Sabiha Gökçen, operate de trei ori…

27 mai 2025

Primul Airbus A321XLR intră în flota Wizz Air. Zboruri low-cost mai lungi cu noul avion

Wizz Air a recepționat primul său avion Airbus A321XLR, capabil să ofere zboruri de peste…

26 mai 2025

AnimaWings lansează zboruri directe din Timișoara spre Istanbul și Dubai, din toamna 2025

Compania aeriană va lansa zboruri Timișoara - Istanbul și Timișoara - Dubai începând din octombrie…

25 mai 2025