Blue Air vopsește coada celui mai nou avion intrat în flotă cu chipul lui Carol I

Compania aeriană Blue Air a recepționat zilele trecute cel mai nou avion din flota sa, un Boeing 737 care a primit înmatricularea YR-BMP. Aeronava a stat câteva zile prin hangare, unde i-a fost aplicată coloratura specifică Blue Air, dar de data aceasta cu ceva extra. Este vorba despre vopsirea chipului primului rege al României  – Carol I.

YR-BMP este probabil aeronava cu cel mai frumos livery din România.

Aeronava nouă este un model Boeing 737-800, cu o capacitate de 189 locuri, aeronavă ce a fost livrată în anul 2000. De atunci, aeronava a mai trecut prin flota companiilor SAS, Air One, Air Europa sau pe la companii aeriene din Asia de Sud Est. Ultima oară aeronava YR-BMP a fost în flota companiei coreene Eastar Jet. Așadar, nu este o aeronavă foarte nouă, fiind în specificul aeronavelor deja existente Blue Air – companie care are o vârstă medie a flotei proprii de 20.4 ani (conform Planespotters, iulie 2018).

Blue Air mai are o aeronavă cu un livery (coloratură specială), este vorba despre aeronava YR-BMH, care are aplicate mesaje care promovează baza din Liverpool.

O companie aeriană care și-a făcut un întreg model de coloraturi speciale cu personalități aplicate pe coada aeronavelor este și Norwegian, companie care promovează personalități culturale din Europa de Nord.

Foto: Facebook Blue Air

Un comentariu la „Blue Air vopsește coada celui mai nou avion intrat în flotă cu chipul lui Carol I

  • 22 iulie 2018 la 21:53
    Permalink

    Draguț livery, chiar şi pentru non monarhiști.
    Cât despre vârsta medie a flotei, aceasta va scădea curând. Gheorghe Răcaru a spus că până la sfârșitul anului, BA va scăpa de 3 avioane vechi, probabil că după ce wet lease-ul celor 3 avioane către Lot va lua sfârșit. Sunt curios de ce avioane vor scăpa. Dacă e vorba de 737-300, vorbim de avioane cu o medie de vârstă de 28.3 ani, deci cu 10 ani mai mare decât media de vârstă a avioanelor venite de la Eastar. La anul, media de vârstă o să se apropie de cea a Tarom, după ce Max 8 noi, vor trage în jos vârsta flotei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *