Blue Air vopsește coada celui mai nou avion intrat în flotă cu chipul lui Carol I

Compania aeriană Blue Air a recepționat zilele trecute cel mai nou avion din flota sa, un Boeing 737 care a primit înmatricularea YR-BMP. Aeronava a stat câteva zile prin hangare, unde i-a fost aplicată coloratura specifică Blue Air, dar de data aceasta cu ceva extra. Este vorba despre vopsirea chipului primului rege al României  – Carol I.

YR-BMP este probabil aeronava cu cel mai frumos livery din România.

Aeronava nouă este un model Boeing 737-800, cu o capacitate de 189 locuri, aeronavă ce a fost livrată în anul 2000. De atunci, aeronava a mai trecut prin flota companiilor SAS, Air One, Air Europa sau pe la companii aeriene din Asia de Sud Est. Ultima oară aeronava YR-BMP a fost în flota companiei coreene Eastar Jet. Așadar, nu este o aeronavă foarte nouă, fiind în specificul aeronavelor deja existente Blue Air – companie care are o vârstă medie a flotei proprii de 20.4 ani (conform Planespotters, iulie 2018).

Blue Air mai are o aeronavă cu un livery (coloratură specială), este vorba despre aeronava YR-BMH, care are aplicate mesaje care promovează baza din Liverpool.

O companie aeriană care și-a făcut un întreg model de coloraturi speciale cu personalități aplicate pe coada aeronavelor este și Norwegian, companie care promovează personalități culturale din Europa de Nord.

Citește și  Blue Air Black Friday - eMAG pune în vânzare vouchere pentru bilete de avion Blue Air la reducere

Foto: Facebook Blue Air

Un comentariu la „Blue Air vopsește coada celui mai nou avion intrat în flotă cu chipul lui Carol I

  • 22 iulie 2018 la 21:53
    Permalink

    Draguț livery, chiar şi pentru non monarhiști.
    Cât despre vârsta medie a flotei, aceasta va scădea curând. Gheorghe Răcaru a spus că până la sfârșitul anului, BA va scăpa de 3 avioane vechi, probabil că după ce wet lease-ul celor 3 avioane către Lot va lua sfârșit. Sunt curios de ce avioane vor scăpa. Dacă e vorba de 737-300, vorbim de avioane cu o medie de vârstă de 28.3 ani, deci cu 10 ani mai mare decât media de vârstă a avioanelor venite de la Eastar. La anul, media de vârstă o să se apropie de cea a Tarom, după ce Max 8 noi, vor trage în jos vârsta flotei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *