TAROM și-a actualizat interfața site-ului

Pe lângă achiziția cu surle și trâmbițe a noilor avioane Boeing 737-800 NG, la TAROM se întâmplă și lucruri mai puțin vizibile, dar care pot avea impact pozitiv în experiența generală a pasagerilor. Una dintre aceste lucruri este actualizarea site-ului, care începând de la mijlocul săptămânii trecute a primit o nouă interfață.

Lucrurile sunt mult mai bine structurate pe noul site, sigur că mai sunt niște lucruri de finețe de rezolvat, dar pare că se apropie de standardele actuale.

Plus, partea cea mai bună: arată excelent pe mobil și nu mai vorbim practic de două site-uri diferite, cum era în trecut.

Actualizările însă sunt doar de interfață, la motorul de rezervări nu s-a schimbat nimic vizibil față de anul trecut (când s-a mai actualizat ceva pe ici-colo) și nici la procedura de check-in. Care oricum nu cred că sunt soluții dezvoltate de TAROM, că același motor de rezervări, cu aceleași erori 🙂 îl văd la multe companii aeriene.

Printre îmbunătățirile semnificative pe care le-aș mai vedea la site-ul TAROM, și care cred că s-ar putea face fără prea mult efort:

  • lista de destinații de pe laptop sau rezoluție 1368 x 768 px ar trebui să fie vizibilă în first screen
  • selectorului de destinații nu i-ar lipsi un search intern, să nu caut altfabetic, ci să îmi ofere opțiunea de a căuta cum vreau eu. De exemplu, eu am obiceiul să caut după codul aeroportului.
  • sticky menu pe bara de sus, pentru a putea reveni repede pe homepage sau navigare în meniu

Dacă ar fi să fac un clasament după site-urile operatorilor din România, cred că cel mai bun site îl are Ryanair, urmat de Wizz Air și apoi cred că vine TAROM. Asta desigur, dintre operatorii principali. Blue Air, o altă companie românească, are una dintre cele mai proaste experiențe online posibile pe website.
Alții pe care îi admir pentru un site foarte bun, dar și prezență online generală sunt cei de la KLM, dar vorbim de o cu totul altă ligă.

În orice caz, modificări de bun augur, să sperăm că vor ajuta comercialul și marketingul. Acum să vedem și niște rute noi și promoții. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *