Blue Air introduce meniu gratuit pe zborurile spre Barcelona si Madrid

O surpriza foarte placuta vine din partea Blue Air, care astazi au anuntat printr-un comunicat de presa ca vor introduce meniuri calde gratuite pentru pasagerii care calatoresc pe zborurile spre si de la Barcelona si Madrid incepand cu 1 Mai 2015.
Pana acum meniurile pe aceste zboruri erau oferite contracost, serviciul de meniuri la bord Blue Air se numeste Blue Bistro si poate fi consultat aici.

Chiar daca este un lucru stiut faptul ca Blue Air opereaza pe modelul companiilor low-cost, de fapt acestia se apropie tot mai mult de cele ale operatorilor full-service, iar in timp Blue Air va putea deveni cu adevarat un model hibrid; prin acest meniu gratuit este clar un semnal dat in acest sens de operator; asta in timp ce mai toate companiile full-service incearca sa reduca meniurile la bord si ofera meniuri extrem de sarace.

 

Gheorghe Racaru - Director General Blue Air
Gheorghe Racaru – Director General Blue Air

„Pasagerii Blue Air vor putea alege intre doua meniuri pe baza de pui sau vita. Azi, Blue Air ridica nivelul serviciilor oferite pasagerilor care calatoresc pe zborurile de Madrid si Barcelona, oferind gratuit meniuri calde de cea mai buna calitate.
In linie cu strategia generala a companiei Blue Air, introducerea acestui nou serviciu subliniaza inca o data ca, in afara preturilor extrem de accesibile, oferta noastra se inscrie cu succes in categoria companiilor full-service”, a declarat dl. Gheorghe RACARU, Director General Blue Air.

Blue Bistro
Blue Bistro

 

CITEȘTE ȘI:  Level - o nouă companie aeriană low-cost lung curier în Europa. Primele destinații Los Angeles și San Francisco - bilete de la doar 99 EUR/segment

Cred ca prin aceasta miscare cei de la Blue Air se apropie mai mult de nevoile consumatorului roman. Am ramas si acum vreo doua zile surprins de cum se plangeau pasagerii unui zbor Wizz Air de la Bucuresti spre Pisa ca se plateste mancarea.

Citeste si: Diferenta intre o companie low cost si una full-service

Personal cred ca pentru consumatorul obisnuit roman pretul nu este singurul factor in alegerea calatoriei cu o companie aeriana si se asteapta la servicii bune si complete insa da, la preturi cat mai reduse, prin urmare salut decizia Blue Air de a se alinia la aceste asteptari.
Saptamana aceasta am calatorit si cu Wizz Air si din pacate meniul de mancare la bord erau doar niste sandwich-uri reci (foarte bune de altfel), ca Bake Rolls si alte asemenea snack-uri nu le pot pune in considerare.
Ca idee, mi-a placut foarte mult si serviciul de meniu la bord al celor de la Air Asia, la preturi foarte mici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *