90% din zborurile Ryanair au fost la timp in august 2015

Compania low-cost irlandeza a anuntat de curand cateva statistici pentru luna august 2015, printre care indicatorul cu care se lauda ei cel mai mult pare sa fie cel de sosire la timp a aeronavelor – care in august a fost de 90%, o valoare mentinuta la fel ca in 2014.

Totusi, plusul lor de transparenta arata ca numarul plangerilor pe mia de calatori a crescut de la 0.054% la 0.066%, o valoare totusi destul de mica comparat la numarul de pasageri transportati. De asemenea a crescut de la 0.053% numarul de plangeri de bagaje pierdute tot la 0.066%, totusi o valoare destul de mica avand in vedere ca pierderea bagajelor in aeroporturi este ceva destul de normal, din pacate.

Compania a spus si ca numarul de plangeri la care raspunde in primele 7 zile de la inregistrarea acestora este la 99%, asa ca daca nu primesti un raspuns in primele 7 zile lucratoare de la Ryanair dupa depunerea unei plangeri oficiale… s-ar putea ca problema sa fie una mai mare, din ce inteleg eu.

In luna august 2015 Ryanair a transportat mai bine de 10.4 milioane de pasageri pe destinatii operate din Europa pe un numar de mai bine de 57.000 de zboruri.

CITEȘTE ȘI:  1.75 miliarde EUR profit pentru Lufthansa în 2016

Punand toate acestea in balanta, statisticile anuntate de Ryanair cu privire la multumirea clientilor sunt foarte bune. Totusi, trebuie avut in vedere ca exista aeroporturi care datorita aglomerarii intarzie zborurile si nu neaparat datorita companiei aeriene cu care zbori. Iar intarzierile din vina aeroporturilor pot avea un efect in lant si pe alte zboruri. De obicei pe aeroporturile mari am sesizat ca se inregistreaza cele mai multe intarzieri.

De curand, Ryanair a anuntat o noua ruta din Bucuresti, cea de-a patra, de data aceasta spre Milano. Personal am calatorit o singura data cu Ryanair, in 2015, si despre experienta aceasta am scris aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *